julstämning

23 DECEMBER. Hej alla fina! Bloggen har som ni märkt legat på is en lång tid nu. Jag har helt enkelt inte haft inspirationen med mig! Det har varit en hektisk månad, men kanske blir det nya året en nystart för bloggen med? Speciellt med tanke på att jag fick en systemkamera av min älskling på min födelsedag för en vecka sedan - och OM jag blev glad? Nu kan jag äntligen fota bra bilder. Imorgon då, julafton... Känns konstigt, tiden har gått så fort förbi. Men idag har jag iallafall julstädat lägenheten och nu är det fin stämning i lyan igen! Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon, har inte haft tid att kolla ut någon fin klänning heller, då all min tid och pengar har gått till mina nära och kära. Men något ska jag nog se till att rota fram ur garderoben. Ikväll blir det mys och uppesittarkväll med min fina man. Om jag inte uppar imorgon, så önskar jag er nu en riktigt God Jul. Love.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0