autumn collage

ON MY SHOPPINGLIST. Det här är vad jag är sugen på just nu! Varje gång jag går på stan är jag ute efter ett till par höstskor, som jag kan variera med, men utan resultat! Besvikelsen som uppstår liksom, just say'n. Men det finns ju annat att lägga fokus på, som t.ex. mysiga stickade polotröjor, kjolar (som jag för övrigt har börjat älska igen), rymdmönstrat, inka osv. Har blivit sugen på att införskaffa mig en bra systemkamera också, men det måste jag lägga på sparakontot. Likaså denna grymma Fossilklocka, som jag har suktat efter i månader. Börjar tröttna på mina Casioklockor nu! Hoppas jag hittar fina höstplagg på Lördag, då jag tänkte bege mig ut och se vad butikerna har att erbjuda.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0