ett bättre hem

INREDNING. Eftersom att jag och min sambo bor ganska litet, tröttnar jag sjukt fort på hur det ser ut dag ut och dag in. Så nu har jag efter den lilla ommöbleringen jag gjorde fått en nytändning för lägenheten. Jag har upptäckt att det finns tusen saker man kan göra för att piffa upp den. Så nu är jag ute efter en massa inredning till hemmet. Jag har börjat lite smått i badrum & kök och ju mer det börjar likna något, får jag ny inspiration om hur jag kan förfina allt. Så himla kul, älskar att inreda!
Ni får se mer lite längre fram, när jag har börjat få i ordning på allt.
 
I KOLLAGET: Åhléns, IKEA, Lagerhaus, Connox, Ethan Allen, Zincdoor



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0