colourful

SÖNDAGSHÄNG. Såhär såg jag ut igår. Underbart väder ute, om man bortser från de 17 minusgraderna. Mötte upp Erika i min fina nya tröja, för en fika på café fåtöljen. Sen gick vi runt i några butiker innan vi gick hem till henne och lagade mat, drack vin och hade samtal om allt från himmel till jord. Lite senare kom Alma och då blev det drinkar och spel innan vi drog på en inflyttningsfest där vi spelade beerpong och dansade till gamla 90 talslåtar. Så himla bra kväll! På hemvägen runt halv 5 skrattade jag tills hela kroppen vek sig och så höll det på i en timme... Idag har vi söndagshäng jag och Alma hemma hos mig. Vi har ätit thaimat och skrattat ännu lite mer! Bra helg. Ser dock inte fram emot jobbveckan som knackar på...


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0