dagens

HEY YA. Såhär har jag sett ut idag. Det vankades lutfisk lunch hos mormor & morfar, en tradition runt jul sådär. Innan jag åkte dit drog jag ett varv i Ringen, skulle lämna tillbaka en quiltad "skinnjacka" på h&m. Annars var det ingenting som lockade min shoppingtarm, allt är så himla tråkigt just nu i butikerna och all rea är sämst! Hur som, avnjöt en god lunch följt av efterrätter - mamma var där också, så det var mycket trevligt! Nu sitter jag hemma och myser med min man. Den här helgen bestämde jag skulle bli lugn och det har jag lyckats hålla. Så himla skönt att för en gångs skull må bra, utan att ligga bakis och må skit! Kram så länge.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0