en förändring till något bättre

NEW JOB. Sist jag skrev jobbade jag ju på förskola, sedan två år tillbaka. Men sen skedde det en massa förändringar som jag inte riktigt var redo att hoppa på. Under den här tiden blev jag kontaktad av Glitter för en arbetsintervju. Veckan efter intervjun blev jag erbjuden jobb, så jag sa upp mig på förskolan och jobbar nu sedan i Juli på Glitter i Solna Centrum. Trivs som handen i handsken och har inte ångrat mig en sekund. Det var lite anledningen till att börja blogga igen, då jag nu kommer ta med mig kameran till jobbet, så jag kan uppdatera er med nyheter & inspiration.
Kan lova att det kommer att komma in en MASSA snyggt till våren!! Nice va?


 

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0