Mrs. Sick

Idag råkar jag vara sjuk. Har världens snuva och brännande hals. Även om detta typ är vardagsmat för mig så är det ju alltid jobbigt det här med förkylning. Skit. Ännu en stilladag, vad ska jag då hitta på?
Det kommer sluta med typ 10 inlägg bloggeri. Haha, det får ni stå ut med. Och förresten! Glöm inte bort min SHOP, som du hittar HÄR.

Hm, gör väl en prick-av-lista för dagen:
  • Sy lite idag kanske
  • Duscha
  • Göra något snyggt på min dörr
  • Skissa
  • Mer bloggning
  • Dricka mycket te
  • Se Sunes Sommar för 3 gången sen igår :D
  • Planera min svajande budget!
  • Göra upp "regler" för slarviga Thowe + shoppingförbud? (hehe, hjälp!)

Kommentarer
Postat av: Jen

Tävling hos mig! Vinn ett armband!
Lycka till :)

2008-02-11 @ 13:08:26
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se
Postat av: tilda

krya på dig älskling !

2008-02-11 @ 13:23:05
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0