aj, min hals!

damn! nu är jag sjuk IGEN..! så jävla typiskt. precis fått lov, och så går jag och blir sjuk. så typiskt mig.
och så är jag sjukt trött efter den här dagen. blev en mamma-och-pappa dag. först IKEA
och sen jul-mat-shopping. puh.. men jag fick tag i en del
på IKEA ändå :)
är väldigt nöjd actually.




detta var mina investeringar.

- Kjolhängare x6 = 9kr/st = 54kr
- Tidskriftssamlare x5 = 19kr
- Glas skål (godisskål) = 19kr
- Multihängare = 59kr.
- ikeas chokladkakor. supergoda! x3 = 5kr/st = 15kr.


PUSS




NU ÄR DET 4 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!


Kommentarer
Postat av: Tilda

åh jag älskar dendära chokladen :)mihi,

2007-12-20 @ 18:26:10
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0