en skiss

på middagen i söndags satt jag och kladdade lite med min brorsas hightec. mobil .. blev en liten skiss på en paperbagwaist, typ .. hehe. kanske inte så tydlig med nåja..

image219


okej, tisdag. det känns som om veckorna kommer rullande på rullband, det går så snabbt!
blir 16 år på lördag :)
idag var det en mycket slapp dag i skolan. fick reda på att vi inte hade någon svenska, så jag hade bara tyska + göra några tal på matten, sen var jag klar. åt lunch med min kära vän och sen drog jag in till staden, typ götgatan. köpte väl lite som vanligt, tog en latte och åkte hem igen ;)

imorn, blir det julshoppa med papi och torsdag blir det julshoppa med mami :) hehe, jag är
så efter med allt julköpande i år!

har suttit o frossat med en marabou "aladdin hjärtan" ask, och min latte :)
så snart är det dags för brunn-träning. jobbigt!


image220

juste, jag satt o rensade kvitton häromdagen, och så såg det ut..
är egentligen mer än vad bilden visar dock. jo, det gav mig liiite ångest!


image221

Kommentarer
Postat av: Tilda

inte illa med shoppingen där thowe ;) hehe sötnos

2007-12-11 @ 21:52:11
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0