ingen rubrik

idag har det varit världens slappdag, chillat runt lite bara. tills på eftermiddan då vi skulle på en stormiddag på resturang med släktfolk. trevligt faktiskt, skitgo mat och allt! klädde upp mig en aning sen drog vi till söder.
av han som engagerade hela partajet fick man som "barn" 1000 spänn :O helt i chock, men skitgeneröst?  hehe :)

orkar inte fota någon outfit men jag hade på mig svart fest klänning med ett rött skärp i midjan, svarta strumpbyxor och högklackat i stort sätt.

imorn blir det ännu ett festtillfälle, min kära mormor fyller år :) hihi. av mig får hon ett fint halsband.

image217

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tilda

oj inte illa, :)

2007-12-10 @ 21:32:04
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0