new year

Jahapp, får väl önska god fortsättning. Känns bra! Nytt år, nya saker, förändringar är bra om så vore :)
Har smidit lite planer inför nyårsafton nu ialla fall. Först blir det en mysig middag med la familjen, sen bär det nog iväg till Djurö. Har inte vart där på hur länge sen som helst! Saknar det lite faktiskt. Men iaf, där ska jag träffa mina kära vänner. Det kommer nog bli jävligt kul.
Jag håller på o klurar på vad jag ska ha på mig, det kommer nog sluta med att jag går naken haha, kommer ha sån beslutsångest, känner jag redan nu. Too much to wear? Ja, jag antar det.
Men det blir nog något klashigt till slut. Kanske lägger in några klädvalsfunderingar sen :)
Måste bara säga att tiden går väldigt snabbt! Det här året har nog varit det snabbaste...


image288

Nyårsfina.




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0