no real christmas celebration for me this year

gaah, det här är så typiskt mig. allt började med att jag kände mig lite småförkyld i torsdags, sen på fredagen låg jag typ som en död sill, och då menar jag död! sov typ halva dagen, somnade vart jag än gick. var så trött att jag gick o la mig typ halv 9.. och då med 39,4 graders feber :( har nog aldrig haft så hög feber.
sen igår morse hade jag 39,9 grader! plus att min hals var så svullen att jag inte fick någon luft ur strupen, tårarna bara rann, var fett äckligt!! så det blev taxi och akutmottagning för min del.

fick diagnos: kraftig halsfluss.
hur jävla kul är det såhär innan julafton? så nu var vi tvugna att ställa in vårat julfirande med mormor & morfar, bara för att inte smitta ner alla :( så jävla besviken!
men det blir firande med familjen iallafall. fast vi ska fira med dom på annandagen istället, jag har fått sånt här penicillin, och enligt de ska jag inte smitta då.

no fun for me!

nu har jag skrivit av mig lite,
sjukliga hälsningar från mig och min hals
OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Tilda

krya på dig älskling

2007-12-23 @ 11:37:02
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0