sicksack

idag gav jag mig på symaskinen, som än stog orörd. tänkte lägga upp min kjol som jag inhandlade på beyond retro med lisa och liza för ett bra tag sen. så idag fick den jobba, speciellt mycket sicksack! jag har inte orkat ta itu med den förut, men idag så.. jag är färdig, och är nöjd!
________
egentligen är det ingen stor skillnad, inte som syns på bilderna iallafall, men huvudsaken är att resultatet syns när den sitter på. grejjen var, att kjolen var för lång. den är
tänkt att ha i midjan, så för en kort person som jag behövde den vara lite kortare. lite inspiration från prada's kjol. den är fin, men too short :)


 

image254image255image257


 


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0