skumbanan

hej alla glada jävlar.
idag är jag stolt, jag vann samhällsgrejen! mihaha, vi skulle se på Ants (eller hur det stavas) en myrfilm iaf, sen skulle vi typ anteckna samtidigt, vi höll på med ideologier o sånt. Man skulle skriva de uttyck man hittade i filmen och man skulle skriva vilken ideologi. JAG VANN :D flest rätt o allt. Fick en Juleskum som belöning av karlsson på taket look-a-like! haha, min samhällslärare är så lik honom, men aa iaf...

nu ska jag ta och dricka min latte med skummad mjölk och kaneltopping!
sen blire träning, tjollahopp :)




image212image213


Kommentarer
Postat av: Tilda

detdär såg gott ut älskling :)

2007-12-06 @ 22:50:15
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0