ändrad beställning

kom på att jag ville ta bort några saker från min förra H&M beställning. men när jag väl skulle det så höll paketet på att packas :( så jag fick helt enkelt börja om på en ny beställning.
blev detta:
 
inte så mycket förändring, men jag ville ha det :)

-blusen/tunikan var ett förhastat klick - var bland mina erbjudanden. 174,50KR
-midjekjol, har kollat in den länge nu, så jag tänker ge den ett försök. 249KR
-färgpalett, ser lockande ut men det kan ju vara bajs också. fast, 59,50KR - inte mycket.
-(+ mammas kläder). sen provade jag rabattkoderna IGEN - och de funkade också igen! happy :) alltså 150KR rabatt!

blev toppen! så nu väntar jag 2 hela H&M paket. Lovely.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0