Idol

Alright.. Då var det Fredag igen, och det betyder "sitta klistrad framför tv:n" eller, nej kanske inte klistrad.. Men jag följer det iaf, och blev helt g a l e n förra veckan när inte Sam äcklot åkte ut! DAMP.
Han ÄR ju klart sämst, vem fan är det som sitter och röstar på honom liksom? Inte jag. Inte jag. Inte jag!
Okej, jag gillade inte Evelina heller, men Sam .. Sam liksom.

Jaja, whatever. Vem håller du på ikväll?
Jag tycker att Daniel dominerar ialla fall. Och Amanda är väl också lite cool, och likaså Christoffer, haha jag har väl svårt för att bestäma mig, men jag tror att Daniel är my favourite <3

SEE YAAAAA, PUSS!

Kommentarer
Postat av: k

daniel is the shit!

2007-11-02 @ 22:11:55
URL: http://mayse.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0