Lördag kväll

halloj,
anlände från träningen för en timme sen. gick faktiskt bättre än väntat. eller hopp går nästan alltid bra nu för tiden, men matta - hata! plus att min sträcking i innerlåret bröt ut igen! satan, va ont det gör.
hm, min lördag kväll blir rätt lugnt. inte för att jag orkar göra något, men min planering ser ut ungefär såhär:
-duscha, samt äta
-blogga lite till
-städa och göra lite fint i mitt rum (aj lajk doin dat) haha
-trixa lite med min modebok
-rensa garderober om jag orkar
-fota lite.


låter kanske inte så kul, men det är vad jag orkar dra till med ;)

NU SKA JAG ÄTA, SEE YA WHEN I SEE YA.


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0