måndagstrött

fyfaan va jag inte ville gå upp i morse.. ville bara gå o dö!
fast det blev typ en chilldag i skolan iallafall, först var det svenska steg 3 och sen skulle det egentligen vara arbetssätt och lärande i 2 timmar (bajslektion), men djävulen hade gått o lagt sig: våran lärare var sjuk! finally, den dagen har man väntat på. haha! im mean, but whatever?!
istället för den lektionen åkte jag inte med.. hm, angelica, pauline, alex, erik, simone, erika, lisa och angelica till staden :) en fika i gamla stan sen tillbaka och ha idrott. mysigt? ja.
(bilder kommer senare).

nu vet jag inte vad jag har mer på hjärtat, måste plugga IT :( baaajss det med..

SO LONG SUCKERS! (citat från Pauline) haha!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0