SKOR :D

Jag har spanat in ett par gulliga boots på Din Sko. Det var när jag och dadi var i staden, och han lovade mig dom. Men jag skulle hem o tänka på dom, så imorn far jag iväg till staden och se om jag fortfarande är kär. Men nu när jag sitter o kollar på hemsidan så vill jag ha dom. Nu!

Hittade också andra skor (varför inte), hittar ju alltid något. Sen tänkte jag kika på lite fina smycken på Glitter och Topshop tänkte jag. Något fint nitarmband eller så? Har upptäckt ett fint peace-halsband som jag kanske vill ha :)

Här kommer lite bilder:
Från vänster: De gulliga bootsen med snöflinga på (mina?) :) // Pumps med sköna nitar // Ursöta gummistövlar //
Svarta coola pumps // Snygga stövlar.

image44image45image46
image47image48

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0