tråkiga dag

hej alla ute i höst/vinter vädret!
hade verkligen ingen lust att gå till skolan idag pga. av olika reasons.
men jag var tapper, haha!
nu sitter jag i skolan på min 1timme & 20 minuter långa håltimme. finns inget att göra, borde läsa min bok..
fan, det är redan fredag imorn :O det går så jävla snabbt?

Igår blev det "göra stan". hade faktiskt bara planer på att köpa fars-dag present. (det har ni väl inte glömt?). men som vanligt blir det mer än vad jag "planerar".
köpte förutom pappapresent ett snyggtsnyggt armband och en "glanstopp", plus peeling. bilder kommer senare idag :)

nu har jag också börjat planera julklappar, haha :) älskar ju Julen! det gör väl alla?
men jag är ännu inte riktigt säker på till vem jag ska köpa åt..? jag är inte stenrik :( synd!
men ialla fall: mamma, pappa, brorsan, M&M (mormor&morfar för dom som inte fattar), plus några vänner. men vilka vänner vet jag inte än. kan ju inte köpa till alla? hm...

nej nu har jag skrivit för mycket,
LATER SUCKERS <3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0