Koftan

Vill ha! Vill ha! Vill ha!

Jag tror att det blir en liten beställning från Lindex, en långkofta. Perfekt i höst till leggings :)
299Kr kostar den (318Kr med frakt). Men jag väntar nog tills imorn, sover på det liksom. Och om det är det första jag tänker på imorgon när jag vaknar ska jag slå till! Vilket jag är säker på att jag kommer, hihi.
Här är en liten bild på den efterlängtade:

image31image32


 

image33
Den fina koftan finns som ni ser i tre färger, ska nog satsa på den första eftersom att den färgen är saknas i min garderob :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle vilja ha den beigea eller gråa! :) Så himla fina! Är de så långa att man kan använda dem som klänning med(om man har tights under)?

2007-11-02 @ 19:41:30
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: thowe

Okej :)
Jajo, jag mätte och eftersom att jag är kort så borde det gå. Och med storlek M som jag valde blir nog perfekt, när man egentligen har XS ;)

2007-11-02 @ 19:50:10

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0