Fredag

Hejdär, idag blir det skola en kortis sen ska jag hem o packa. Ska sova hos cillen, och vi ska ha lite roligt. Har faktiskt inte så mycket att skriva nuförtiden, inspirationen har liksom bleknat... 
Nu ska jag välja kläder plus skriva lite på samhällsuppgiften som jag satt med typ till halv 2 igår. Bajs!

I helgen händer väl inget speciellt. Träna 15-18 på lördag, träna 18.30-21 på söndag. Ta det lugnt. Långtråkigt med andra ord. Men jag blir så seeeg på helgerna, sen att träningarna alltid är i vägen för något. Men det är kul o träffa dom fröna också :)


image884
image885

foton: tagna av mig

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0