Happy Monday!

Idag har jag varit ovanligt glad för att vara Måndag. Flum är ordet på dagen. Torskade ett antal gånger på arga leken, ja jag suger verkligen! Skrattar till och med åt mig själv. Well well... Efter skolan tog jag en tur på stan med bästa vän. Det var ju trevligt att solen lyste upp när vi gick där också. Köpte några planerade saker, sen lite till. Men inget förhastat faktiskt. Ska ta och fota det nu så ni får se det sen!
Medans kommer en lista:

Dagens humör: Glad, glad, glad!
Dagens mående: Bra psykiskt, men ont fysiskt i nacken sen kraschen
Dagens borde: Matte och tyskaläxa
Dagens frisyr: Den vanliga. Hårspänne i luggen (inte som ett barn)
Dagens klädsel: Långt linne från Gina, Blått linne från Monki, kofta från h&m och blommig sjal
Dagens planer: Plugga kanske?
Dagens materiella vill ha: Cash!
Dagens längtan: sommaren!
Dagens fundering: Vart är den riktiga våren?
Dagens beroende:
Choklad
Dagens tråkigaste:
Svenska lektionen
Dagens roligaste: Vännerna & Eriks grimas - BÄSTA!
Dagens middag: Panpizza
Dagens låt: Aqua - Happy boys & happy girls

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0