I close my eyes and I dream of you

Gårdagen:
image886
image888

I had a good time with my friend. Vi åt en en jävligt god pizza, hade kuddkrig och slöade lite. Alltid trevlans. Sleepade over dära, sen skulle jag dra o träna. Mötte upp sötnosarna tilda och lisa på vägen dit :) dom två människorna ska jag strosa på stan med imorn. Ska bli lite shopping, plus att vi ska ha tag på ett par speciella trikåer. Kommer bli superbra.
Jag har faktiskt inte så mycke mer o säga, så nu ska jag proppa i mig vindruvor och dricka 10 kronors påskmust, jammi, haha. Den haffade jag på Konsum i slussen om nån vill ha asså? ;)

btw, så har jag hittat en massa godis från hm och ellos hemsidor bland annat. kanske visar upp lite sen som jag VILL HA!

PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Cecilia

du är bäst!

2008-04-06 @ 00:58:37

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0