Laptop

Äntligen, idag har jag varit iväg med mina päron till Sickla. Köpte min egna laptop där, woho! Är skitnöjd ju :) Får hem den på Onsdag, betalade lite extra för att dom skulle installera allt oså :) haha, service! Köpte massa tillbehör och allt. Till exempel en asball rosa mus!

För övrigt har jag sjukt ont i nacken sen igår. Kraschade på gymnasiken ganska kraftigt. Så nu har jag både blivit masserad med nån gel och tagit värktabletter. Aj aj aj! Hoppas verkligen att det är bättre imorgon!
Har städat och rensat fint i mitt rum också. Bilder på resultat kommer här :)



Kommentarer
Postat av: tilda

va kul :D jag har också en sån där asball rosa mus ;) hahaha

2008-04-13 @ 20:02:15
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Fint du har det :) Funderar på att göra som dig där med en skål att ha smyckena i, smart! :)

2008-04-14 @ 02:38:40
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0