min dag, lite som SATC ;)

Nu är jag hemma, har oifs vart hemma ett tag, men nu bloggar jag iaf ;) Har haft en supernajsig dag med de underbara små fröna. Vi har shoppat lite, fikat lite och blivit lite tjockare! Var på jakt efter presenter, hittade en rolig sak till min fader, hehe. Vad sägs om en näs/öron/ögonbryn trimmer från elgiganten? mohaha. han önskade sig faktiskt en sån i julas, men fick ingen ;) Han fyller år i morn, då ska han få den iaf. Bra tips till killarna i familjen.

image894



tilda köpte ett par shorts och var så nöjd att hon posade hej vilt inne på bikbok, haha sötnos!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0