today is the day

Har haft en supermysig och rolig kväll/förmiddag med mina små murvlar, Matilda och Lisa. Jag har skrattat mycket! Blev lite desperat bara när dom började räkna alla mina skor i pengar, haha yes. Efter att dom åkte hem gick jag och mami upp till ica, skulle hämta lite paket och handla. Mitt h&m paket är nu hemkommet. Visar innehåll senare.

Här kommer lite bilder från igår och idag:


- från uppvisningen med gk värmdö.


- från idag på morgonen.

Jag har bakat kladdkaka. Det ska bli gott! Nu ska jag fota innehållet av h&m paketet.
Later

Kommentarer
Postat av: tilda

men thowe, jag byter faktiskt om på en bild! haha
jag vill se va det var i paaaaketet :)

2008-04-27 @ 16:09:44
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad sööt jag är xD ser helt drogad ut juu! :)

2008-04-27 @ 18:39:25
Postat av: thowelina

Lisa: jaa, sötis du är såå söt!

2008-04-27 @ 19:48:13

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0