VR MINGEL I KUNGSAN

image1001image1002
image1003image1004
image1005image1006
image1007image1008
Mingel, Ebba von sydow, Vackra kungsan, Emilia de poret (aktuell med singeln I can), Modevisning av kollek.tion från Dagmar och Din sko, Utdelning av goodiebags, Dagmar-reklam, kinakrog.

Foton: tagna av mig.

Okej. Idag var det mingel med Veckorevyn bokad. Tog med min vän och drog till Kungsan, fint som tusan! Lite svagt upplägg av det hela, men det var trevligt ändå. Det bjöds på tips, mode, skivsignering, liveuppträdanden och goodiebags! Mycket människor var det. Jag tog självklart med mig kameran (som fler) och fotade som en galning. Filmade modevisningen och liveuppträdanet också! Dessutom fick man en syn av alla redaktörerna på VR. Kul. Snuddade vid Ebba V.S. Den ni! Jag = kändiskåt. Eller kändis och kändis, men ni fattar.
Efter det kalaset drog vi och käkade på en kinakrog vid Fridhemsplan. Satt och prata och prata... Alltid trevligt med dig, du vet.

Så nu känner jag mig fulländad och nöjd efter den här Fredagen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Cool header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-25 @ 23:40:26
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en bra dag och att du sover gott inatt! :)

2008-04-25 @ 23:59:18
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0