walking on sunshine

Heeeelt underbart! Sitter nu ute i solen och lunchar med min nyfunne älskling. Det är så hilmans varmt, precis som sommar! Hoppas verkligen att det fortsätter så i veckan och hela tiden fram. En riktig hyllning till vädret alltså. Bortsett från det har jag träningsvärk från träningen igår. Icke skönt. Som plus i kanten på dagen spelas Sunes Sommar i repeat igen, även om jag inte ser. Underbart! Egentligen borde jag picnicat med någon god vän idag, men det känns faktiskt som att det blir en hemmadag idag. Det kommer sen. Då i sommar ska jag ha mysiga picnic's på Djurgården som bara den.



image989

Kommentarer
Postat av: emelie

gina :)

2008-04-21 @ 13:40:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0