Den där Gynning


carolina gynning

FRÅN BOTTEN TILL TOPPEN. Jag kanske är ganska ensam om det här,
men jag tycker att Carolina är grym!
PLUS att hon är riktigt snygg. Hon är en av de snyggaste kändiskvinnorna, enligt mig.
Hon har faktiskt ryckt upp sig. Visst, hon låter värst av alla och är en aning hysterisk. Men det är ju bara lite krydda till vardagen, eller hur?!
Hon har dessutom riktigt schyssta kläder - på sistone!

Läs också hennes självbiografi - Egogirl. Det har jag gjort.

Nå, vad tycker ni om denne Gynning?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hller med dej, Carolina är grym! Hon har verkligen gått från botten till toppen.

2008-08-17 @ 13:46:20
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0