in a good mood

Fan va jag njuter av första lovdagen! Sol i vädret och 40 grader i solen är UNDERBART! Energikick idag asså... Precis vad jag behövde! Vaknade tidigt idag, skönt. Typ 9 tror jag, hoppade in i duschen och sen skulle jag, mami och papi fara till nacka forum. Har inte varit där på hur länge som helst.. Det är inte färdigbyggt, men snart så.
Fick med mig lite shopping hem. I veckan ska jag och papi ut på en till shoppingrunda i vårens väder! Trevlans.
Det var jättemysigt idag!
Nu ska jag nog sätta mig och sy lite, sen måste jag fota upp det jag köpte idag, så får ni se det sedan :)
So long.

image637

dom här vill jag köpa, btw. och tror att jag ska det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det tycker jag verkligen att du ska göra ;) har ett par i svarta, då är vi ännu mera twin! älskar diig

2008-02-23 @ 18:32:22
URL: http://fisus.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0