shiat

Hade idrottsdag idag dåra. Mötte upp min bumbibjörn och Alex i Slussen, sen mötte vi upp två folk till. O så tog vi tuben till Centralen, och därifrån buss... Oj, nu blev det mycket. Men iaf, på bussen kom fler från skolan på och så såg jag Pauline och Erika + Pulins sötsöta voffvovve :D Så söt.
Vi steg av vid Djurgårdsbron, typ Nordiska Museet, och där stog typ en del av skolan, sen skulle vi promenera haha.
Kalaset slutade med ihjälfrusna tår, fingrar och ansikte. Ajaj. Men det slutade också med 8.5 km kondition, fniss.
Vi gick runt hela Djurgårn, fyy va jobbigt och kallt. När vi stannade började folket grilla korv. Äckligt.

Sen slutade vi, och då tog jag med mitt folk till Donken. Det var much godare! Räddare i nöden.
Dokumenterade lite från dagen, med min älskling - såklart! bilder kommer sen...
Nu ska jag göra latte.
ciao!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0