FALUN

Idag far jag iväg till Falun med mitt pickipack, och med den grymmaste gymnastikgruppen! Ska bli roligt, det är 3 gången nu som vi är där. För dom som inte vet, tränar vi sisådär 4-6 timmar, ett jätteroligt läger där vi tränar och umgås. That's it. Vi färdas med tåg. Inte det skönaste men det går an. Igår packade jag i min röda rullväska, men bytte till föreningsbagen idag.. Har alltid med mig så mycket skit, men nu försökte jag dra ner på det lite.
Ska möta Elle i Slussen snart, sen drar vi till centralen, blir typ donken innan vi ska träffa alla andra :) Och min lilla älsklings Liza är sjuk :( Vi måste pigga upp henne!

image424

älsklingsgruppen förra gången vi var i Falun

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0