lördag

Tjoho! Ville inte vakna idag, eller rättaresagt min kropp ville inte det.. Men så öppnade jag mitt lilla sängfönster o stack ut huvudet insvepad i mitt satin täcke.. Och vips! så var jag pigg och fräsch, även om vädret inte kändes likadant så var det uppfriskande.
So, okey.. Idag blir det träning igen, vet inte om jag är träningssugen direkt, men det brukar bli bättre när man väl kommer dit. Har världens träningsvärk i ben/rumpa/ljumskar - you name it! Är inte speciellt graciöst.

Här sitter jag med min misse och myser i min kimono.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag orkar inte åka någonstans.
Kansk gör en kopp te och kanske clean up i mitt rum lite till.

/ t.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0