make over

hej mina vänner.
idag vaknade jag och var hyfsat pigg, hade en jättetrevlig dag med bästa vän idag. vi har planerat en massa göror som vi förhoppningsvis kommer göra. hehe, det brukar inte bli så, allt för ofta. men idag sa jag att jag faktiskt ville hitt på något roligt. planeringen blev typ, shopping & drop in klippning. haha, det kan vara kul. för jag måste verkligen klippa mig!
sen så har jag fixat kattkalendern jag fick av mamma, den var gratis. men jag ville inte att det skulle vara katter i den, så jag satte mig och samlade bilder, och gjorde ett kollage som framsida istället. fiffigt! liten idé som jag fått från andra modebloggare :) blev rätt nöjd faktiskt. elin kling pryder mitten av kalendern!

juste! jag och cilia kanske ska sambeställa den här, det skulle vara jättebra ju. då delar vi på frakten som olyckligtvis ligger på 80 spänn, hmm... vi funderar på't... jag har verkligen alltid velat ha en sån här! finns i två olika färger, och vi ska nog ta en varsin.
kärlek vid första ögonkastet var det.



image457

före, under tiden, efter.
voíla, jag blev ganska nöjd, mycket snyggare än innan iallafall.







Kommentarer
Postat av: Cecilia

den blev mycket finare nu :)

2008-01-29 @ 22:21:13
Postat av: thowe

Hihi, tack!

2008-01-29 @ 22:28:30

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0