OJ!

Fan va snabbt den här dagen har gått! Jag får ångest, jag börjar skolan på Måndag :'( sad sad..
Vaknade jättesent idag, eller jag var vaken flera gånger, men jag tordes inte stiga upp! Så senaste gången jag försökte vakna var väl klockan runt halv 12. Sleeping beauty, haha ;) yeah right!
Senare på dagen vid sisådär 13 tiden, drog jag med min fader ner i förrådet. Jag ville slita fram några videofilmer. Vi har så jävla många.. Jag visste vilka jag ville ha tag i, men jag var inte säker på vart vi hade dom..
Slet som ett djur, och till slut fann jag kartongen med videofilmer i (trodde jag..) Men det visade sig vara fel kartong, med fel filmer i! Damn.. Actionfilmer istället för mina mysiga barndomsfilmer :( fan va arg jag blev.

Pappa bara skrattade åt mig, jag såg säkert skitrolig ut.
Sen blev jag så upprörd att jag kastade mig i duschen, för att svalka mig lite.
Nu mår jag bättre :)
men jag har tröstat mig lite med en beställning från H&M, såklart.
men det var inte så mycket.

btw, jag känner för att sätta mig vis symaskinen, jag får se hur det blir med det.

/ t.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0