rea fynd

Idag åkte jag direkt in till staden efter skolan. Hade bestämt träff med mami, men först gällde ju lite shopping innan hon hade slutat jobba. Så det fick bli monki & glitter att börja med. Slog till och fyndade en del fina saker. Sen möta upp mami. Köpte present till morfar :) och shoppade lite lite. Bla. på kappahl dåra. Blev lite där med, mest undies och en söt pyjamas på rean. O så var det brittan, köpte hennes skiva. Inte för att jag är ett stort fan av brittan, men den skulle ju vara bra, och det tyckte jag väl.
Blev lite mer expensive än vad jag hade tänkt mig, men jag hade ju fått pengar, så why not...?

Här kommer bilderna:

image346
rea gillar vi

image347
brist på undies? fick bli några hotpants denna gång

image348
topp med stenar

image349
linne i strl.M, fanns inte XS, men funkar super anyway

image350
skön overize, lovely monki

image351
brittan's "blackout"

image352
flamingo halsband

image353
allt som allt.
missade att fota pyjamasen och glanstoppen för sig, men det ser ni längst ut till höger samt vänster.

Blev ett långt inlägg, men det blev så.
Nu måste jag skriva på min matteuppgift,

/ t.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0