rensat tidningar och fotat från mitt fönster

Okej, idag tog jag tag i alla mina gamla mode/skvaller tidningar. Har en massa, som jag har sparat - av vilken orsak? Tog iallafall en papperskasse, och nu har jag fyllt den! Och det ska kastas.
Sen har jag fotat ut lite idag när jag vaknade, så alltså från sängen. Blev ut mot den vackra (not) byggarbetsplatsen, där de bygger de nya området vi kommer att bo i sen. Men också mot den faktiskt fina lilla glimt av vatten jag ser från mitt lilla förnster. Ser faktiskt en viking/silja båt som glider förbi där då och då.

image359image360
image361


foto: jag.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0