rolig träning

Haha, idag har jag skrattat. Mycket. Både i skolan och sen på träningen. Mest garv blev det nog ändå med Tildon, så söt och rolig :) Sen hade vi någon löpträning, var också väldigt skrattgivande! Kände mig extra knasig idag.
Och imorn, då är det redan Fredag, which means: bio med vän! jippi, det var länge sen jag var på bio sist måste jag säga. Vi ska se filmen Försoning. Den sägs vara bra, hoppas den är det!
Någon som har sett den?

Lägger kanske inte outfit imorn om den blir lite roligare än idag vill säga.
Nu ska jag plugga lite samhällskunskap, fast jag vill bara sova!

/ t.

Kommentarer
Postat av: tilda

haha fan va vi garvade, älskardig sötnos (:

2008-01-17 @ 22:53:10
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0