trötter

Hallu. Första dagen i verkliga vardagen dåra, hemskt! Men det var trevlans att träffa alla små knuttar igen! Speciellt Angelica, vi kom fram till att det var över 1 månad sen vi sågs.
Usch, va jobbigt det var o gå upp i morse. Hade sömnproblem hela natten efter 12 typ.
Klockan ringde 07,20 som vanligt på Måndagar, sen snozade jag väl fram till 07,40 max. Min misse ville inte heller gå upp, helt förståeligt!
+ att vädret var lika grått som ett askfat. All snö är som bortsmält :(
Men då kan vi lika gärna övergå till vår/sommaren, till lite ljusare tider vill säga.

image334

lite somrig bild, eller vad sägs?

____________________________________________________________________

Hm, fundar på att vara lite kreativ framför symaskinen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska sy. Har inget tyg hemma just nu. Så jag kanske ska passa på att sy om något, som jag har på lager.
We'll se about that.

so long.

bild: google

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0