donken med holländare!

Hej sweetypies!
Oj, vilken kväll det har varit. Först skulle jag möta upp mina goa vänner i Slussen vid sisådär 18.00. Såklart kommer några för sent, men då är allt som vanligt, haha typiskt oss! Sen slog vi oss ner på kära Donken och hade tänkt oss en trevlig "middag" med prat osv. Jo, trevligt blev det ju. När vi hade beställt mat satt det en HOLLÄNDARE vid vårat bord, han hade tydligen bjudit in sig själv, haha! Sen kom hans kompis också. Dom var tydligen här i Sverige på besök.
Så med en engelsktalande och inbjudande kväll, kan man säga att det blev en bra kväll!
Vi hade roligt.

Och nu är jag hemma. Och jag har varit en usel uppdaterande idag. Jag vet. Blir nog inte speciellt mycket mer imorn dessvärre, då kommer pojken.

Men iallafall, hoppas att ni har haft en toppenkväll ni också! Nu blir det film + marabou!
Puss,

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0