Frågor

SVAR PÅ ERA FRÅGOR:

1.Favorit mat? Oj, svårt! Jag är allätare. Äter det mesta! Men gillar speciellt utländsk mat. Mc'Donalds, kinakrogar!
2.Favorit bloggar? Det kan du läsa HÄR. Men några är bland annat Linn, Carolina, Kling, och numera Knasboll's fina kollageblogg, som är mycket inspirerande!

3.Jag har alltid undrat exakt hur många par skor du äger, så ut och räkna :D Jag äger cirka 70 par skor!
4.Vad är du rädd för? Jag kan vara en riktig chicken för mörker, insekter & småkryp, extrema djur, att någon när&kär går bort, och döden själv.
5.Vad har du för mobil? Den kanske sämsta. En Samsung.
6.Vad är det bästa du vet? En riktig perfekt dag, men sol, vänner, kärlek och mysig aktivitet. Sen älskar jag att shoppa!
7.Vad är det sämsta du vet? Människor som sviker en. Och när ens förväntningar spricker!
8.Vad har du för färg på din mobil? Den är grå/vit.
9.Vad har du för färg på din tandborste? Hm, vit och röd?
10.Din favoritfilm? Oh, har en del. Älskar The Holiday, SATC filmen var underbar, Sunes Sommar.


11.eru oskuld? Onödig och irrelevant fråga.
12.vad saknar du mest i ditt liv? En större garderob. Haha, funny svar men så sant, för just nu saknas det inte så mycket.
13.har du nån gång i ditt liv haft mjukisbysor i skolan XD? Haha, svårt och tro kanske? Jo, men det har jag. Fast senast var nog när jag gick i 8:an. Nu skulle det aldrig falla mig in att ha på mig ett par mjukisbyxor i skolan.
14.var det du som hälsade på hundmässan? hehe :P? Nej, det måste varit någon annan ;)
15. Längd och vikt :)? Jag är runt 1.60 lång, sist jag mätte mig :) hoppas att jag blir längre, hehe. Jag väger runt 44 kg, och nej jag har ingen ätstörning!



Tack ni som frågade :)
Ni får självklart fortsätta fråga, om det är så att ni undrar över något!
Puss på er,


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack tack :)

Detsamma!

2008-07-11 @ 20:11:02
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: tack :D

2008-07-11 @ 20:13:45
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; yes!

2008-07-11 @ 21:39:25
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0