Uttråkad

FY. Ja, det säger jag! En URTRÅKIG dag på jobbet, och det är skyvarmt ute. Varför sitter jag här? Jobbigt läge. Slutar om sisådär 1 timme, ska möta mami då. Men det stör mig så, att jag inte kan vara ute i solen som alla (de flesta) andra... It sucks! Fast jag är fortfarande lite småglad över att jag vann tävlingen igår :) Får dock hem en väldans många biobiljetter till samma film? Så funtar på att lotta ut några här i bloggen. Håll utkik om det nu blir så ;)

Jag är grymt shoppingsugen, men är inte rätt läge för det just nu. Inte med min nuvarande budget iallafall, haha! Sad sad sad... Nåja, nu ska jag fortsätta slöa. När jag kommer hem bjuder jag på en Dagens! Bara för att ni är så gulliga.

Jag kan lägga in en bra-ig låt som ni kan göra era öron bekväma med;

 


PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

puss på dig!

2008-07-23 @ 16:40:03
URL: http://sucrerie.blogg.se/
Postat av: Elle

Sv: Tack jag gillar också tapeterna skarpt!



Jag vill också vara ute i solen ligga på stranden o pressa ;)

2008-07-23 @ 18:27:10
URL: http://fashionforelife.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0