080614

Godmorgon, eller goddag kanske. Vakande uppochner i morse, fråga mig inte varför. Jag undrade vart jag var, haha!
Well well, idag ska det bara regna, så jag stannar hemma idag. Tänkte göra det till en städ och rens dag, kanske lite sy också. Ska rensa kläder, skor och accessoarer. Det hamnar säkert bland Myrornas insamling sedan. Bra gärning ;) Sen har jag massa på lager som ska sys upp och göras om, så det får jag också ta tag i.

Jag hade en mysig grillkväll igår, har lite bilder på det som kommer upp snart.
Nu ska jag se klart en film,
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad mysigt med grillkväll :)

2008-06-14 @ 13:11:40
URL: http://jels.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0