Hemma

Hejhej :) va söta ni är med alla snälla kommentarer! Blir så glad av att läsa :)
Nu är jag precis hemkommen, våran kväll blev kanske inte som vi hade tänkt sig, men vi hade mysigt ändå!
Jag träffade sötnosarna Matilda, Lisa, Fanny, Bella och Anna. Tror att vi somnade runt halv 3, sen vaknade jag typ 11, haha!
Stackars Matilda och Lisa som skulle upp vid 7 och jobba ;)
Snart kanske jag ska iväg och träffa pojken, får se!

Först ska jag äta! Har inte ätit något, haha.
Har haffat en snygg kavaj, lite skepparstuk över den! Visar sen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Kolla in mina auktioner av märkeskläder och skor på min blogg! :)

2008-06-17 @ 13:59:42
URL: http://isaell.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Ha en fin tisdag. Spännade att få se kavajen sen :)

2008-06-17 @ 14:01:21
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0