Midsommar

Okej, nu har jag fått ihop en "liten" lista på vad jag ska ha med mig i resväskan imorn.
Då bär det iväg till landstället.
Försöker alltid att ha så lite saker med mig som möjligt, men det slutar alltid tvärtom! Haha.
Here it goes:
  • 2 klänningar
  • 2 kjolar
  • 2 shorts
  • 1 mjukisdress
  • 3 linnen
  • 2 t-shirts
  • 1 jeans
  • 2 koftor
  • 1 vanlig tröja
  • pyjamas
  • jacka
  • undies
  • hygienartiklar, smink och mediciner
  • skor
  • bodylotion, parfym, osv.


HUR BRUKAR NI PACKA ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag brukar inte behöva två kjolar, två klänningar och två par shorts på en helg iaf ;D

2008-06-22 @ 19:45:33
URL: http://hundra55.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0