Tanto


tanto

Pepparkaka är ordet. Känner mig som en iallafall ;) Har spenderat hela dagen med de godaste vännerna i Tanto parken. Picknick, sol och bad. Har varit helt underbart! Varmt som fan, var tvungen o sätta mig i skuggan med mina små emosar :) A hällde en jävla flaska vatten på mig, han ska få igen ikväll. Haha. Vattnet var fan ganska varmt, kunde stå i länge utan att frysa. Vadå skönt? Men jag har bad luck och kunde inte bada idag dessvärre. Efter det drog några av oss till Donken i slussen och käkade, haha fan va nyttiga vi är! Först smälla i oss en jävla massa kex o sen det där. Äh, vafan!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

schysst att du hörde av dig till mig som du sa att du skulle göra. Känns bra att komma i andra hand!

2008-06-06 @ 21:34:45

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0