1 mars

Kom typ hem precis från ellepelle, eller rättaresagt från cafét vid ishockeyhallen.. Hrmm, som elle hade glömt att nämna minsann, haha! Så vi fick tvinga oss upp typ halv 8, för att sen jobba i caféet, morr. Men det var ganska kul det med. Så nu är jag typ.. trött. Och blir ju inte piggare av vädret som är bajs! Hatar detta, säger att vädret har humörsvängningar. Japp. Hade trevligt och kul igår iaf, vi myste lite, käkade chips och kollade på hjälp, haha så jävla bra! Sen snackade, fotade vi osåvidare... Ingen träning idag, så jäävla skönt säger jag bara!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med något varmt o dricka,
PUSS PÅ ER, ha en bra lördag.


image720

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0