inhalerar te

Sjuk idag också. Sitter o inhalerar mitt te, och snörvlar. Gjorde en hel kanna till mig själv i morse, så nu kommer jag snart dränkas... Sitter o ser på Sunes Sommar - såklart! Är nog uppe i tittarrekord det här året, eller typ de senaste 2 månaderna. Minst 30-40 gånger har den gått på repeat. Im telling you the truth! Knasigt värre.
Idag KANSKE jag ska möta mamut i stan om jag pallar, ska hitta en påskpresent till M&M, för på Fredag åker jag ut till landet och "firar" påsk, o tar det lugnt. Skönt. Det är alltid så fridfullt o vara där ute, speciellt för en sån stressig människa som jag. Man har egentligen inget o göra, det är det som är skönt. Typ spelar spel och tänder en brasa. Mysfaktor 100 på en skala från 1-10. Bra va?


image824

Kommentarer
Postat av: tilda

krya på dig nu älskling :)
mysigt attåka ut till landet, ska också göra det, älska med stora bokstäver lixom. Att bara tare chill och göra som man vill ;)

2008-03-19 @ 10:52:13
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja, själv bor man ju på landet ;) HAHAH MOBBAD!

2008-03-19 @ 14:02:18
Postat av: thowe

HAHA, min favorit piga!

2008-03-19 @ 14:08:31

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0