My day

Fan va sänkt man blir av detta eländiga vädret! Men det är tur att människorna kan pigga upp en lite granna.. idag stack jag, erika, angelica, pauline, erik, gustis, alex, simone och bea in till donken i slussen. pallade helt enkelt itne de oätliga pannkakorna i skolan. haha, cilia - det blev inte så mycket gjort på håltimman, va? du hade ditt djupa samtal och jag gick och la mig hos matty i soffan. tummen upp för oss! well well. jag är så trött i mina ögon, hoppas de inte plötsligt stänger sig när jag ska köra min varv på träningen idag, haha!

Nu är jag sugen på en varm kopp choklad. Mums! Slänger in en dagens outfit sen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA JAG VET! Vi är sååå duktiga på att plugga ;)

2008-03-14 @ 10:26:54

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0